Recorda que ens hem traslladat de web, ara ens pots trobar a www.lexpressio.net
24 de març 2014
Foment no renovarà la concessió del peatge de l'AP-7 entre Tarragona i Alacant
El secretari general d'Infraestructures, Manuel Niño, anuncia que la infraestructura retornarà a l'Estat després de 50 anys de gestió d'Aumar
El Ministeri de Foment ha anunciat que no renovarà la concessió de l’autopista de peatge AP-7 entre Tarragona i Alacant a partir de l’any 2020.
El secretari general d'Infraestructures, Manuel Niño, ha declarat que el govern espanyol no té previst prorrogar de nou el període concessional a l’empresa Aumar -pertanyent al grup Abertis- després de 50 anys gestionant-la.
Sobre el paper, aquesta decisió hauria de permetre la lliure circulació per aquesta via ràpida, tot i que durant els últims anys el govern espanyol ha invertit milers de milions d’euros en el disseny i la construcció, encara pendent en molts trams -com a les Terres de l'Ebre-, de l'autovia A-7, que transcorre en paral·lel.
La concessió prorrogada d'Aumar finalitza el 31 de desembre de 2019, data a partir de la qual l’autopista de peatge revertiria de nou a l'Estat.
La gratuïtat de l'AP-7 ha estat un dels cavalls de batalla d’usuaris, ajuntaments, professionals i empresaris des de fa dècades. Actualment, aquesta reivindicació continua especialment activa en zones com les Terres de l'Ebre, on l’autovia A-7 encara no té encara ni un projecte constructiu definitiu.
El col·lapse de la N-340 pel trànsit pesant i la perillositat de les travesseres ha incrementat encara més el clam reclamant l’alliberament dels peatges de l'única via ràpida que comunica el llevant peninsular, Catalunya i la frontera francesa.
FONT: La Veu PV
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Traductor
Etiquetes
Altea
(214)
Ajuntament
(116)
Música
(83)
Compromís per Altea
(50)
País Valencià
(40)
Cultura
(22)
PP Altea
(17)
Atur
(16)
Compromís
(16)
PSOE Altea
(12)
Generalitat
(10)
RTVV
(10)
Cipal
(9)
Eleccions
(9)
Esports
(9)
Pla i Revés
(8)
Front Litoral
(7)
Juanvi Martín
(7)
PP
(7)
Escola Valenciana
(6)
La Nucia
(6)
Marina Baixa
(6)
Moros i Cristians
(6)
Opinió
(6)
Teatre
(6)
Trobades
(6)
25 d'abril
(5)
Altea la Vella
(5)
Baldoví
(5)
Educació
(5)
Festivern
(5)
Sanitat
(5)
Castell de l'Olla
(4)
Estat Espanyol
(4)
Festes
(4)
Gregorio Alvado
(4)
Joventut
(4)
Plenari
(4)
Política
(4)
Riu Algar
(4)
Ràdio Altea
(4)
l'Expressió d'Altea
(4)
valencià
(4)
A Contratemps
(3)
Agricultura
(3)
La Gossa Sorda
(3)
Miguel Ortiz
(3)
Obrint Pas
(3)
Sebastián Gómez
(3)
acpv
(3)
Alteatre
(2)
Bloc Altea
(2)
Callosa d'En Sarrià
(2)
Conselleria
(2)
EU Altea
(2)
Enquesta
(2)
Fextival
(2)
Futbol
(2)
Guillem Agulló
(2)
Junta Local Festera
(2)
Montemolar
(2)
PGOU
(2)
PSPV
(2)
Palau Altea
(2)
SAF
(2)
Setmana Santa
(2)
UE Altea
(2)
Albalat Teatre
(1)
Balconades
(1)
Bellaguarda
(1)
Caixaltea
(1)
Campomanes
(1)
Carolina Punset
(1)
Encontes
(1)
FGV
(1)
Fòrum Dinamitza
(1)
Jesús Ballester
(1)
Jeturbe
(1)
La Passió d'Altea
(1)
Marga Riera
(1)
Marina Alta
(1)
Miguel Ángel Capilla
(1)
Musicaltea
(1)
Natura
(1)
Ruta de les Ermites
(1)
SFA
(1)
Salut
(1)
Serra Gelada
(1)
TV3
(1)
València
(1)
Vicent Sanz
(1)
Vigela Lloret
(1)
Xavi Castillo
(1)
censura
(1)
El més llegit esta setmana
-
Amb l´objectiu d'estendre el debat sobre la seua necessitat social i sobre 'la mala gestió' que ha portat al tancament de RTVV ...
-
Els veïns continuen regant l’arbre per intentar que sobrevisca Des de que el reg per degoteig va fer acte de presència a la nostra l...
-
El documental de David Valls, on es retrata la realitat de la situació del valencià usant com a fil conductor una jove alemanya que no enté...
Contacte
Contacta amb nosaltres a través del nostre mail: lexpressioaltea@gmail.com
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada